>Bukti kukuh Nizar Tristar memang dah sewel..

Posted: 20 March 2011 in Nizar Jamaluddin

>

Korang tengok betul-betul Majlis apa yang diadakan di Matrade Hall, KL tu ye… Tak ada pun tulis pasal politik kannn….

Nabi pun dah kata dulu, “apabila sesuatu urusan diserahkan bukan kepada ahlinya, tunggulah saat kehancuran akan tiba…”

Pada mulanya, majlis yang diadakan untuk membincangkan mengenai peranan kejuruteraan didalam meningkatkan taraf kehidupan rakyat ni berjalan dengan lancar..

Tapi  bila sampai giliran si bangang Nizar, juak DAP dari Perak ni berucap.., semua yang hadir rasa dah macam nak hilang akal…

Korang tau tak, orang jemput mamat bengong ni sebab dia tu ada Ir didepan nama dia.. Kot-kot lah dia ada sumbangan kepada rakyat dengan ilmu Engineering dia…

Ingatkan dia nak bercerita pasal kerja-kerja kejuruteraan yang pernah dia buat kepada rakyat, tapi si samdol ni bantai meroyan pasal cerita Perak yang kononnya dirampas oleh kerajaan Najib.

Sapalah nak dengar cerita politik didalam majlis macam ni? Ong Tee Keat yang hadir pun tak cerita bab-bab politik beb. Padahal dia lagi lama duduk didalam barisan kabinet kerajaan.

Tapi Nizar punyalah bangga cerita pengalaman dia jadi Menteri Besar yang paling singkat dalam sejarah Malaysia… Lepas tu digulingkan sampai berguling-guling ahli PAS diatas jalanraya… Tak ke bodoh namanya tu?

Mesti menyesal giler penganjur yang jemput mamat meroyan ni. Buat rosak program je lahh…

So, inilah bukti yang paling real sekali bahawa Nizar memang dah sewel akibat tekanan perasaan ketika hilang jawatan MB nya di Perak.

Korang diingatkan supaya berjaga-jaga sikit bila nak jemput mamat ni hadir ke sebarang program ataupun ke majlis kenduri kahwin korang.. Bahaya ooo manusia yang bernama Nizar ni bila datang angin sewel dia….

Kalau setakat berceramah tu boleh tahan lagi beb…, tapi kalau dia bantai menyanyi… nasib korang laa kannn…. Hahahahahaha….

Advertisements
Comments
  1. >SALAM MPP! … BARU PERASAN! … BLOG DAH PAKAI LAYOUT BARU! … MENARIK!TAPI LEBIH MENARIK LAGI UCAPAN SI SEWEL NIZAR 'HARAM SYARIE' JAMALUDDIN!

  2. Anonymous says:

    >Tu orang meroyan kehilangan jawatan MB,tak layak panggil nizar untuk apa2 seminar yang pasti dia tak guna majlis ilmu untuk kebaikan tetapi duk memuji diri sendiri serta parti,jenis duk dalam gua tempurung,bila keluar mcm mulut longkang

  3. MPP says:

    >@GWM. Kan dah nak "raya" ni, kenalah tukar layout baru, nampak mesra Sarawak tak? Gua tengah fikir nak cari bini dari Sarawak pulak lepas ni…. Hahahaha…@TanpaNama8:40. Gua sokong cakap lu beb. Mulut longkang Nizar sama je dengan Nik Aziz.. Hahahaha..

  4. Anonymous says:

    >DOK PI JEMPUT DIA TU PASAI PAYANG MENJEMPUT LAGI NGOK, DAH TAU DIA TU WAYAR PUTUS

  5. Anonymous says:

    >ha ha memang gila kuasa..title program x dak kaitan politik pun..meroyan

  6. mnorkembalak says:

    >Si Nizar ni masa di lahirkan tak cukup bulan, itu pasal lah dia tak faham bahasa, heheheh..kak Chah nak tergelak…orang suruh panjat tiang dia pergi panjat bentul itu pasal terkial-kial.Oleh kerana kita telah hampir PRU ke13 saya berharap dapat saudara link kan blog saya kedalam blog saudara. Kerana saya berminat ingin menyumbang sekadar yang termampu untuk menyedarkan kembali bangsa melayu kita yang sudah berpuak-puak ini. Manalah tahu tak banyak sedikit mungkin juga dia orang akan terima, saya juga telah link blog sahabat MPP kedalam blog saya.Kalu sudi ini link saya http;//www.KemBalakEnterprise.blogspot.comsekian terima kasih,mnorkembalak

  7. G4UMNO says:

    >SalamPertama soalan saya ialah, mengapakah penganjur menjemput nizar, soalannya nizar bukanlah seorang pakar jurutera yang hanya berkelulusan ijazah, bukan Phd. Kelulusan seperti nizar bersepah sepah dalam Malaysia, dan merekapun bukan layak dipanggil pakarpun, cuma kerja makan gaji sahaja…….Kedua, apakah penganjur sebegitu bodoh bangang menjemput seseorang yang bukan pakar kedalam majlis sebegitu melainkan ini adalah agenda mereka yang menyokong barisan pembangkang kerana sejak akhir ini, ceramah anjuran mereka tidak ramai menghadiri, berkemungkinan majlis ini adalah mengaburi hadirin selepas itu didalam majlis ini, mereka menaburkan idealogi sesat dan pincang pembangkang.Sekiranya hadirin percaya, sia sialah belajar kejuruteraan, tahap pemikiran setakat bawah tapak kaki…ada yang hadir adalah makan gaji dengan syarikat hasil usaha keras UMNO/BNBlog saya tidak sesekali mahu memburukkan peribadi orang lain, tetapi bolehlah pembaca selidik latar belakang nizar sebelum PKR wujud bagaimana beliau cari makan dengan tender UMNO/BN melalui JKR dllDasar hipokrit dan munafikg4umno.blogspot.com

  8. pacat says:

    >hahahha! MB paling singkat n paling bingai.. sik baik cepat turun.. kalau tak turun lagi mau gunung kapur kat simpang pulai tu pon abis kena jual pada cina! hahahapacat : bekas pekerja kat kuari batu kapur!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s