Archive for April, 2011

>

Dahsyat beb.. Gua dah nampak ada keluar api kat kepala Ustaz Kamal Saidin di ceramah ni..

Nanti gua akan update full version untuk korang. Gua tengah syiok dengar Ustaz ni balun puak-puak jumud Pas..

Mana tau kot-kot keluar tanduk pulak kat kepala dia.. Marah sungguh nampak dia kat Dap dan Pas..

Published with Blogger-droid v1.6.8

>Gua respek kat Najib bila dia sanggup merendah diri buat tawaran perpaduan pada PAS. Ini baru dikatakan pemimpin yang berjiwa besar.

Walaupun Najib dimaki hamun dan dihina macam-macam dengan pemimpin PAS, PM langsung tak tunjuk rasa marah dan berdendam.

Bukan macam Anwar, baru kena tanya dengan wartawan, terus meroyan macam keling hilang kole tuak. Tu pun dia ada hati nak jadi PM..

So, apa lagi yang Pas nak tunggu? Gua berani gerenti Najib akan reserve jawatan untuk Hadi dan pemimipin-pemimpin kanan Pas.

Err.. Nik Aziz tu tak payahlah bagi jawatan apa-apa. Kalau Najib nak bagi jugak, gua cadangkan bagi je dia jawatan Menteri fatwa.. Mesti berselerak puak pembangkang dia kapirkan. Hahahaha..

>

“Dengan rasa sedar dan bertanggungjawab, saya sahkan sepengetahuan saya, pesumpah yang akan bersumpah di Masjid Sentul ada diragui keislamannya” Itulah cakap seorang mualaf penganut agama PAS di Perak dalam Twitternya.

Idham Lim juga telah menuduh bahawa Eskay masih mengamalkan ajaran agama asalnya iaitu Hindu. Walaupun telah memeluk Islam tetapi masih terdapat patung tempat penyembahan Hindu.

Eskay digambarkan oleh Cina mualaf ni sebagai ahli perniagaan yang kerap kesebuah negara Asean suatu masa lalu, juga seorang yang sangat gemar kepada pelacur.

Cina PAS ni juga mempersoalkan kelayakan Eskay untuk memasuki masjid dan bersumpah didalamnya.

Gua malas nak ulas panjang.. Ni lah perangai puak-puak Ostad PAS yang kononnya lebih alim dari orang lain tu.. Mursyidul Am dorang tu kan pemegang kunci Syorga…

So, tak heranlah dorang tu senang-senang je kapirkan orang yang dorang tak suka.. Kalau pemimpin pun dah macam ni punya Haram.., pengikut parti tu lagilah 10 kali Harammm!!

>

“Jangan hipokrit, jangan cari publisiti murahan dan jangan riak,” kata penyanyi kumpulan Wings, Awie kepada pelakon dan pengacara, Bob Lokman yang kebelakangan ini dikatakan kerap ‘menyerang’ dunia hiburan selepas bersara daripada bidang itu.

Awie atau nama sebenarnya Ahmad Azhar Othman, 43, berkata jika Bob mahu mencari ilmu akhirat, tidak perlu dia mencari publisiti dengan usahanya itu kerana itu bukan perbuatan yang baik.

Awie turut menegur Bob yang nama sebenarnya Mohd Hakim Lokman, 47, supaya memberikan tumpuan terhadap dunia baru yang beliau cari dan pada waktu sama tidak menyerang dunia hiburan yang beliau ceburi sebelum ini.

“Dia (Bob Lokman) pernah menjalani kehidupan dalam dunia hiburan ini untuk tempoh belasan tahun lamanya dan memperoleh pendapatan daripada dunia yang beliau kutuk ini.

“Apa yang saya hendak ingatkan Bob supaya tidak melakukan perbuatan yang boleh memalukan diri sendiri, bak kata pepatah meludah ke langit terkena muka sendiri.

“Kita pernah sama-sama ‘cari makan’ dalam bidang sama, tetapi apabila rasa nak beralih arah kenapa pula dia nak kutuk bidang yang pernah digelumangi,” katanya yang mendakwa mengenali Bob Lokman sejak 1985. – HMetro.

P/s: Bravo Awie !! Gua dah lama tunggu artis mana yang nak bersuara hentam Bob Lokman ni… Luckily yang bersuara tu adalah Awie.. Memang padan lah Bob Lokman ni kena dengan dia…

Lepas ni, mesti semua pencacai PAS akan kapirkan Awie ni pulak pasal kutuk Ostad dorang…

Ehh.. lupa gua nak bagitau kat korang.., sekarang ni Bob Lokman dah diangkat jadi Ostad didalam PAS… Sikit hari lagi dia mungkin akan mencapai taraf ulamak pulak…

Hahahahaha… Senang sungguh nak jadi Ostad dalam PAS ni yee.. Gua rasa PAS ni dah amalkan sistem MLM lahh.. Sapa dapat cari pengaruh lebih, automatik dia akan naik pangkat….

>

Gua heran betul, walaupun macam-macam bukti yang ditunjukkan Tuhan pasal perangai setan lelaki Y kepada seluruh rakyat Malaysia, ada jugak spesis-spesis bangang yang still wala’ kat Anwar..

Kalau puak-puak kapir cina sokong Anwar walaupun dia dikaitkan dengan kes main jubur dan jugak main pelacur, itu tak ada hal beb.. Kapir mana tau dosa pahala.., dorang tu memang dah ditakdirkan jadi kayu bakar je di neraka..

Tapi yang bangangnya, apa kejadah pulak melayu-melayu yang mengaku Islam tapi still menyokong amalan kaum Luth dan jugak amalan main pelacur? Yang ni lah gua paling heran…

Bila Saiful bersumpah mubahalah di masjid untuk yakinkan dia diliwat oleh lelaki Y, penganut mahzab Pakatan kata Saiful nak tipu Tuhan..

Bila video Anwar mengentot pelacur China didedahkan dalam internet, penganut ajaran Anwar kata itu hanya lakonan semata-mata, tak ada kena mengena dengan yang hidup atau mati..

Siap ada yang sanggup buat sembahyang hajat lagi untuk tunjukkan kebangangan dorang pada Tuhan. Dorang ingat Tuhan tu bodoh macam pemimpin PAS gamaknya..

Sikap taksub dorang ni semua memang melampaui batas imaginasi.. Punyalah dorang cintakan Anwar sampaikan apa saja yang mampu menjejaskan imej warak Anwar, dorang akan tolak mentah-mentah..

Anwar Ibrahim dah dorang anggap setaraf dengan nabi yang bersifat maksum, cuma Anwar ni karamah dia kurang sikit dari Nik Aziz sebab wali PAS tu boleh mengeluarkan fatwa..

Nasib baik jugaklah lelaki Y tu tak ada kelayakan untuk buat fatwa.. Gua yakin, kalau Anwar boleh keluarkan fatwa macam Nik Aziz, perkara pertama yang dia halalkan ialah stor kunyit jantan dan jugak China Doll.. Meriah negara ni kalau macam tu beb…

So, kenapa gua kata penyokong Pakatan dah bertuhankan Anwar? Sebab apa saja yang jahat dan tak elok berlaku kat Papa Nurul ni.., semua dorang salahkan pihak lain.. Dorang percaya bahawa Anwar tu memang bebas dari dosa..

Dorang buat sembahyang Hajat mohon kebenaran, tapi bila Tuhan tunjukkan kebenaran pada dorang, Tuhan pulak dorang tolak demi mempertahankan Anwar Ibrahim. Korang fikir sendiri…, dahsyat tak puak-puak ni punya taksub?

Bila Anwar berbohong pasal 16 September, penyokong Pakatan semua kata itu salah Pak Lah yang tak mau sain pembubaran Parlimen. Kalau Anwar mengadu sakit belakang.., Ketua Polis yang dorang salahkan kononnya dah bagi tendangan maut kepada Anwar…

Bila Anwar dituduh meliwat.., penganut Pakatan kata salah Saiful yang tak melawan…Bila Anwar didedahkan main pelacur, mati-mati dorang tak percaya dan salahkan CCTV pasal rakaman tak clear, tak ada kaler dan jugak kenapa kamera tak fokus kat muka Anwar..

Jadi, kalau macam ni punya perangai.., macam mana gua tak kata dorang tu dah bertuhankan Anwar? Sampaikan Qada dan Qadar Tuhan pun penyokong Anwar tak percaya, susahlah tu beb…

Jangan sampai ada yang sanggup cium kaki Anwar macam keling tu sudahlah… Itu bukan lagi dalam kategori bertuhankan Anwar.., Itu dah kira anggap lelaki Y tu macam Tuhan… Beza banyak tu beb diantara bertuhankan dan anggap macam Tuhan…

Nanti ada pulak penyokong Pakatan kapirkan gua pasal benda ni…. Hahahahaha…