>Sapa kata UMNO Penang dengki pada DAP???

Posted: 26 April 2011 in UMNO

>

Selama ni puak Pakatan ingat UMNO Penang dengki pada Guan Eng sebab bagi duit RM100 pada warga emas. Dan selama ni, Pakatan tuduh UMNO Penang sengaja nak menipu warga emas kata duit RM100 tu haram..

Tapi semua tu hanyalah fitnah semata-mata. UMNO Penang ni memang suka sangat bila warga emas dapat duit free RM100 tu.. Ye lahh.., dah orang nak bagi, ambik je lahhh… Rezeki jangan ditolak beb..

Yang kecoh sikit tahun lepas tu adalah pasal UMNO Penang dapat tau kata sumber duit tu adalah dari duit sumbangan judi.. Tu lah pasal dorang bising pasal takut warga emas makan duit haram.. Memang prihatin sungguh UMNO Penang ni kann..

So.., tahun ni tak pulak jumpa sebarang kekhilafan dari sumber duit untuk 115K warga emas di negeri ni.. Sebab tu lah UMNO Penang sokong pemberian wang ehsan oleh Regim DAP…

Korang tak percaya ke cerita gua ni? Tolonglah percaya kerana ini semua adalah cerita benar…. UMNO Penang dah kamceng dah dengan Regim DAP di Penang ni beb didalam isu wang ehsan ni….

Sebagai bukti gua ni cakap benda yang berfakta…, korang tengoklah sendiri borang permohonan wang ehsan ni… Check betul-betul sapa yang SAHkan borang tu…. Kan ADUN UMNO tuuuu….

Ini membuktikan bahawa UMNO Penang dah berdamai dengan Regim DAP di Penang ni beb… Horrayyyyy… Macam Haram!!!

Advertisements
Comments
  1. >UMNO PP – DAP dah berdamai ka ??? …haha

  2. Anonymous says:

    >YB Jasmin mmg tak leh pakai. Kalau PRU13, dia juga calonnya, jatuh kat PR le pulak Sg Dua.

  3. Anonymous says:

    >tengokle cara pakatan rakyat…sign YB pembangkang pun laku.. Kalu Umno… mesti cop sign umno gak…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s