Bulan Puasa pun Anwar meliwat… Tak caya tanya Taib Azamuddin..

Posted: 12 May 2011 in Anwar Ibrahim

Ini barulah dinamakan Real punya Pandikutty.. Waktu bulan puasa, semua orang Islam buat ibadat.., tapi mat Omega ni sibuk tambah akaun maksiat.. Macam ni pun ada orang yang sokong dia lagi ke?

Gua cabar Taib Azamuddin.., sila nafikan kalau kenyataan dalam buku “Bongkar Rahsia Anwar” tu tak betul.. Kenapa lu diam selama ni sedangkan ramai mangsa Anwar mengaku dihadapan lu tentang perangai Anwar?

Taib Azamuddin ni adalah contoh terbaik ulamak su’uk atau dalam bahasa lainnya.., syaitan bisu.. Dia tahu banyak pasal Anwar masa dia jadi Imam Besar Masjid Negara dulu, tapi dia diamkan saja..

Gua pun tak tau pasal apa dia tak mau bersuara.. Mungkin alasan dia adalah tak mau mendedahkan aib orang. Bagi gua, kalau untuk orang biasa tu tak apa beb.., tapi ini orang yang ada nafsu nak jadi PM Malaysia.. Takkan lah lu nak orang macam tu diangkat jadi pemimpin?

Cuba bayangkan kalau Pandikutty macam Anwar tu jadi PM.., melingkup habislah negara ni.. Takkan masa tu baru Taib Azamuddin nak bersuara? To late !!!

Bekas Imam Besar Masjid Negara, Ustaz Taib Azamuddin Mohd Taib terkejut dengan pendedahan bekas mangsa liwat, Hairani Hj Nahfis yang juga bekas penulis pidato Anwar yang mendapat bayaran RM14,000 sebulan itu menceritakan bahawa dalam bulan Ramadhan pun Anwar masih ketagih untuk melakukan aktiviti homoseksual.

Hairani : Ada kadang kala bulan puasa siangnya puasa, malamnya terawih saya balik terawih, malam kan, dia (Anwar) telefon jugak suruh saya datang,(ke rumah Anwar di Bukit Damansara) kita dah terawih kita puasa.

Taib : Allah. Hah..ha..

Hairani : ..dah bersihkan diri, kemudian dah.., malam cuba tambahkan ibadat lagi, terawih.., balik dia ajak lagi, kan. Saya tau kalau tiba rumah dia tu, mesti akan jadi benda tu (liwat)..

Taib : Hem..hem..

Hairani : ..ni kita bulan puasa kan, jadi, saya bagi macam-macam alasan lagilah. Saya kata mak saya ada kat rumah lah, mak saya tak sihat, saya nak jaga. Sampai dia feduplah. Itulah keadaannya kan,..beberapa insiden yang berlaku antara saya dengan dia.

Taib : Jadi berapa kali yang..?

Hairani : Lebih daripada tiga kali..

Taib : Lebih daripada tiga kali..?

Hairani : Saya tak dapat menolaknya lah, tiap-tiap kali memang sayatak rela, saya tak pernah keluarkan air mani saya. Tak pernah naik pun,apa namanya ni..

Taib : Ya..

Dalam pengakuan bekas mangsa liwat itu, Ustaz Taib Azamuddin masih lagi bertugas sebagai Imam Besar Masjid Negara. Pengakuan itu dibuat dipejabat Ustaz Taib di Masjid Negara selepas pemecatan Anwar pada tahun1998.

Menurut mangsa itu, dia diliwat lebih daripada tiga kali bermula dari tahun 1994 di rumah kediaman Anwar, yang dianggap ofis peribadi yang terletak bersebelahan dengan bilik perpustakaan.

Menurutnya, dia mengenali Anwar sejak masih belajar lagi, tetapi tiada apa-apa kejadian homoseksual kerana hubungan secara profesional.Mangsa liwat yang juga bekas pensyarah salah sebuah universiti tempatan itu juga turut mengenali adik angkat Anwar, Sukma Darmawan Sasmitaat Madja.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s