Mahfuz bakal jadi pelawak sepenuh masa…

Posted: 12 May 2011 in PAS

Lama gua tak menulis pasal Mahfuz Bean ni sebab gua dah lama jugak tak dengar cerita lawak dia.. Ingat kan dia dah bersara dari dunia lawak bangang politik PAS, rupanya hidup lagi karier mamat Bean ni..

Gua pun heran, bila Mahfuz ni kata UMNO umpama parti pelawak, apa sebenarnya yang dia cuba nak sampaikan?

Dia kata UMNO suka fitnah di Selangor.., tapi adakah fitnah tu satu perkara yang lawak? Apalah bangang sangat Mahfuz ni? Dah teruk sawan mamat Bean ni kalau fitnah pun dia anggap sebagai lawak..

Itulahhh…, gua dari dulu lagi syak Mahfuz ni ada wayar putus kata mana-mana bahagian otak dia.. Tapi nak buat macam mana, orang Pokok Sena still pilih jugak dia jadi Ahli Parlimen.

Dan gua yakin.., selepas PRU13 nanti, mamat Bean ni mesti jadi macam Mat Sabu.., pemimpin PAS yang tak ada jawatan..

Masa tu, jenuh lah penyokong-penyokong PAS tengok mamat Bean ni buat lawak dalam ceramah… Yelahh kann.. Mahfuz Bean dah tak boleh makan elaun buta lagi masa tuu… Jadilah dia sebagai pelawak sepenuh masa dalam PAS…. Hahahaha….

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s