Archive for 14 May 2011

>

Fuhh.. betullah macam cakap orang-orang tua.., “kita takkan menghargai sesuatu sebelum kita merasa kehilangannya”. Macam tu lah jugak dengan blog ni..

Serius cakap, hari ni memang rasa macam haram bila gua tak boleh mengupdate blog. Tambah-tambah pulak banyak isu yang terjadi melibatkan Pakatan Haram.

Tapi gua tak boleh nak salahkan sesapa. Jauh sekali nak salahkan pihak Google dan Blogger Hosting sebab selama ni dorang bagi free service. So.., redha je lahhh..

Apapun, gua suka nak ucapkan thanks a lot kepada pihak google dan blogger.com pasal dorang still maintain bagi service kepada jutaan blogger didunia ni…, termasuklah gua.

Diharapkan Google dan blogger.com tetap “sihat” selamanya… Siapalah seorang blogger tanpa Blogger.com..

Hari ni Anwar boleh relaks la… Besok kita sambung balik hentam Anwar Pandikutty dan Pakatan Haram… YIHAAAAA!!!

p/s: Gua tengah mempertimbangkan untuk bertukar domain dan jugak hosting kalau ada duit lebih. Susah jugak kalau tetiba service blog down.. Mati kutu beb…