Archive for the ‘Anwar Ibrahim’ Category

“YB Nurul, berhati-hati, jangan terus menerus menyokong ayah YB, Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana bimbang ada yg sakit hati nak jadikan nasib anak YB macam Sharlinie.

“Oleh itu sebelum apa-apa terjadi, YB bercakaplah benar walaupun pahit tentang ayah YB, dengan ini YB dapat selamatkan anak YB. disamping itu dapat halang ayah dari terus tipu rakyat, berhenti dari politik dan selesaikan masalah peribadi.

“Jadilah ibu yang penyayang dan anak yang bertanggungjawab.”

Naib Presiden PKR Nurul Izzah Anwar hari ini membuat laporan polis berhubung ugutan daripada khidmat pesanan ringkas (SMS) yang diterimanya.

Dalam laporan polis itu, beliau berkata SMS berbentuk “ancaman serius” terhadap anaknya diterima daripada seseorang yang tidak dikenali kelmarin.

“Ugutannya adalah bahawa anak saya akan menerima nasib seperti Sharlinie jikalau saya terus menyokong ayah saya, Datuk Seri Anwar Ibrahim (Ketua Pembangkang dan Ketua Umum PKR). Saya (juga dikatakan) tidak dapat menyelamatkan anak saya.

“Dia juga mengancam bahawa jika saya tidak mendesak ayah saya berhenti dari politik maka sesuatu akan berlaku kepada anak saya,” tulisnya dalam laporan polis itu.

p/s: Korang jangan pulak terpedaya dengan semua lakonan keluarga Pandikutty ni.. Lepas skrip sakit belakang tak laku.., dorang jaja skrip sabotaj kereta. Tu pun kantoi dan semua orang tak percaya.

So, sekarang ni dorang guna skrip drama tamil pulak..  Asyik nak menipu je kerja dorang.. Memang keling betullah family Anwar ni…

Ini barulah dinamakan Real punya Pandikutty.. Waktu bulan puasa, semua orang Islam buat ibadat.., tapi mat Omega ni sibuk tambah akaun maksiat.. Macam ni pun ada orang yang sokong dia lagi ke?

Gua cabar Taib Azamuddin.., sila nafikan kalau kenyataan dalam buku “Bongkar Rahsia Anwar” tu tak betul.. Kenapa lu diam selama ni sedangkan ramai mangsa Anwar mengaku dihadapan lu tentang perangai Anwar?

Taib Azamuddin ni adalah contoh terbaik ulamak su’uk atau dalam bahasa lainnya.., syaitan bisu.. Dia tahu banyak pasal Anwar masa dia jadi Imam Besar Masjid Negara dulu, tapi dia diamkan saja..

Gua pun tak tau pasal apa dia tak mau bersuara.. Mungkin alasan dia adalah tak mau mendedahkan aib orang. Bagi gua, kalau untuk orang biasa tu tak apa beb.., tapi ini orang yang ada nafsu nak jadi PM Malaysia.. Takkan lah lu nak orang macam tu diangkat jadi pemimpin?

Cuba bayangkan kalau Pandikutty macam Anwar tu jadi PM.., melingkup habislah negara ni.. Takkan masa tu baru Taib Azamuddin nak bersuara? To late !!!

Bekas Imam Besar Masjid Negara, Ustaz Taib Azamuddin Mohd Taib terkejut dengan pendedahan bekas mangsa liwat, Hairani Hj Nahfis yang juga bekas penulis pidato Anwar yang mendapat bayaran RM14,000 sebulan itu menceritakan bahawa dalam bulan Ramadhan pun Anwar masih ketagih untuk melakukan aktiviti homoseksual.

Hairani : Ada kadang kala bulan puasa siangnya puasa, malamnya terawih saya balik terawih, malam kan, dia (Anwar) telefon jugak suruh saya datang,(ke rumah Anwar di Bukit Damansara) kita dah terawih kita puasa.

Taib : Allah. Hah..ha..

Hairani : ..dah bersihkan diri, kemudian dah.., malam cuba tambahkan ibadat lagi, terawih.., balik dia ajak lagi, kan. Saya tau kalau tiba rumah dia tu, mesti akan jadi benda tu (liwat)..

Taib : Hem..hem..

Hairani : ..ni kita bulan puasa kan, jadi, saya bagi macam-macam alasan lagilah. Saya kata mak saya ada kat rumah lah, mak saya tak sihat, saya nak jaga. Sampai dia feduplah. Itulah keadaannya kan,..beberapa insiden yang berlaku antara saya dengan dia.

Taib : Jadi berapa kali yang..?

Hairani : Lebih daripada tiga kali..

Taib : Lebih daripada tiga kali..?

Hairani : Saya tak dapat menolaknya lah, tiap-tiap kali memang sayatak rela, saya tak pernah keluarkan air mani saya. Tak pernah naik pun,apa namanya ni..

Taib : Ya..

Dalam pengakuan bekas mangsa liwat itu, Ustaz Taib Azamuddin masih lagi bertugas sebagai Imam Besar Masjid Negara. Pengakuan itu dibuat dipejabat Ustaz Taib di Masjid Negara selepas pemecatan Anwar pada tahun1998.

Menurut mangsa itu, dia diliwat lebih daripada tiga kali bermula dari tahun 1994 di rumah kediaman Anwar, yang dianggap ofis peribadi yang terletak bersebelahan dengan bilik perpustakaan.

Menurutnya, dia mengenali Anwar sejak masih belajar lagi, tetapi tiada apa-apa kejadian homoseksual kerana hubungan secara profesional.Mangsa liwat yang juga bekas pensyarah salah sebuah universiti tempatan itu juga turut mengenali adik angkat Anwar, Sukma Darmawan Sasmitaat Madja.

>

Gua yakin Anwar Ibrahim bersalah mengikut syariat islam kerana dia enggan bersumpah mubahalah. Ni semua bagi menafikan tuduhan yang dibuat oleh Saiful bahawa Anwar dah meliwatnya.

Disebabkan proses ini diluar pengadilan hakim syariah maka perkara itu jadi tergantung. So, kita tak boleh nak tengok kes ni dibicarakan kat Mahkamah Syariah. Terpaksalah kita tunggu penghakiman di mahkamah sivil pada 16 May nanti..

Tapi sekarang ni, korang tengoklah kesannya terhadap Anwar dan jugak para penyokongnya. Makin hari, makin banyak bala yang berlaku terhadap Anwar dan Pakatan..

Macam-macam musibah dan perangai buruk Anwar terdedah.. Tapi macam biasa.. Anwar still macam tu jugak… Dia tetap mandrem kan pengikut dia dengan ayat-ayat berikut….

1: AL Qardawi bersama masih saya..

2: US, Australia, Israel, Arab Saudi, Jerman, Russia dan Turki tetap sokong saya..

3: 10,000 org Arab mendoakan saya… Doa org Arab ni lagi mustajap daripada doa org melayu sebab doa orang arab dalam bahasa arab..

4: 500,000 rakyat India buat solat hajat untuk saya… Dorang tu semua ikhlas tauuu…

5: Semua ulamak Pesantren Sumatera call dan sms saya dan doakan saya.. Doa dorang tu makbul wooo..

6: Cina, hindu, buddha semuanya bagi restu dan sokong saya.., Sapa tak percaya saya, orang itu PandiKutty….

7: Sayalah SIVAJI THE BOSSS….Muahahahahaha…

p/s: Orang yang kurang siuman je yang percaya kat cakap Anwar ni…..

>

Dalam kepala gua, ada beberapa persoalan pasal kononnya cubaan nak membunuh Anwar ni.. Pertamanya, kalau betullah kereta Anwar disabotaj, orang pertama yang jadi suspek adalah drebar Anwar sendiri..

Sebabnya ialah, sapa lagi yang ada akses terhadap kereta Anwar selain dari drebar dia tu yang dah 28 tahun kerja.. Yang gua tau.., drebar ni selalunya bertanggung jawab jaga keseluruhan kereta Bos dia..

Yang keduanya, kenapa drebar Anwar ni buat laporan Polis selepas dua minggu kemalangan? Lepas tu, dia sendiri kata yang dia amat risaukan keselamatan Anwar..

Kalau risau, pasal apa tak report awal-awal? Pasal apa kena tunggu selepas dua minggu beb…

Yang ketiganya.., mekanik yang selalu repair kereta Anwar ni memaklumkan bahawa pin pada nat untuk menyokong cakera brek telah dikeluarkan.

Bukan senang nak keluarkan nat disk brek kat tayar tu beb.. Walaupun gua ni bukan pakai Merc, setakat pakai kereta binatang jee.., tapi gua pun tau lah sikit pasal tayar kereta ni..

So, kesimpulan yang gua boleh buat sekarang ni adalah.., semua ni adalah satu lagi sandiwara Anwar and the geng untuk tarik simpati rakyat.

Paling penting yang korang kena ingat, kemalangan kereta tu berlaku pada 19hb April…, tapi report Polis hanya dibuat pada 10hb May pukul 3 petang..

Kenapa dorang tunggu selama 2 minggu baru nak hebohkan kepada umum? Nampak tak plot wayang yang sengaja diatur oleh Anwar ni..

Lagi satu, gua difahamkan kereta Merc ni selalu digunakan oleh Wan Azizah, bukannya Anwar.. Jadi, kalau betul ada cubaan untuk bunuh Anwar, kenapa dorang sabotaj kereta Wan Azizah? Pelik Bin Ajaib ni beb….

Hahahahahaha… Jadi CSI nampaknya gua hari ni…

>

Anwar.., Lu tak mengaku ada sebut Pandikutty kat Najib yee… Sekarang ni dah ada bukti bervideo lu maki hamun Perdana Menteri.. Mana lu mau lari lepas ni? Kedutaaan mana lu nak pi menyorok?

Mampos lah lu Anwarr… Lu belit macam mana pun, lu akan kantoi jugak macam kes liwat Saiful dan memantat china dol tu..

Gua nasihatkan lu, baik lu buat preparation untuk masuk jel Sg Buloh.. Malaysia akan lebih aman tanpa lu..