>

Gua yakin Anwar Ibrahim bersalah mengikut syariat islam kerana dia enggan bersumpah mubahalah. Ni semua bagi menafikan tuduhan yang dibuat oleh Saiful bahawa Anwar dah meliwatnya.

Disebabkan proses ini diluar pengadilan hakim syariah maka perkara itu jadi tergantung. So, kita tak boleh nak tengok kes ni dibicarakan kat Mahkamah Syariah. Terpaksalah kita tunggu penghakiman di mahkamah sivil pada 16 May nanti..

Tapi sekarang ni, korang tengoklah kesannya terhadap Anwar dan jugak para penyokongnya. Makin hari, makin banyak bala yang berlaku terhadap Anwar dan Pakatan..

Macam-macam musibah dan perangai buruk Anwar terdedah.. Tapi macam biasa.. Anwar still macam tu jugak… Dia tetap mandrem kan pengikut dia dengan ayat-ayat berikut….

1: AL Qardawi bersama masih saya..

2: US, Australia, Israel, Arab Saudi, Jerman, Russia dan Turki tetap sokong saya..

3: 10,000 org Arab mendoakan saya… Doa org Arab ni lagi mustajap daripada doa org melayu sebab doa orang arab dalam bahasa arab..

4: 500,000 rakyat India buat solat hajat untuk saya… Dorang tu semua ikhlas tauuu…

5: Semua ulamak Pesantren Sumatera call dan sms saya dan doakan saya.. Doa dorang tu makbul wooo..

6: Cina, hindu, buddha semuanya bagi restu dan sokong saya.., Sapa tak percaya saya, orang itu PandiKutty….

7: Sayalah SIVAJI THE BOSSS….Muahahahahaha…

p/s: Orang yang kurang siuman je yang percaya kat cakap Anwar ni…..

Advertisements

>

Wohaa… Selama ni gua tak tau pun PAS rupanya wujud di Singapore.. Kat republik tu, PAS gunakan nama Angkatan Islam dan pakai bendera cap timbang… Hahahahahahaha… bendera pun tiru BN…

Patutlah beria-ia betul Nik Aziz sambut Lee Kwan Yew masa dia melawat Malaysia dulu.. Siap tunjuk signal bagus lagi kat Kwan Yew… Lepas tu, bila bini Kuan Yew mati, Nik Aziz cepat-cepat pergi mengadap Bapak Komunis tu untuk tunjuk hormat… Rupanya ada skandal antara parti dorang…

Tapi yang bestnya, korang tau tak PAS cawangan Singapore ni tak pernah bertanding di Pilihanraya kat republik tu.. Gua rasa, dorang mesti dah buat kerajaan perpaduan dengan PAP kat situ..

Bezanya, syarat kerajaan perpaduan dorang ialah.., PAP jadi bos, dan Angkatan Islam@PAS jadi balaci.. Pasal tu lah PAS tak masuk bertanding kat Pilihanraya disitu…

Sekarang ni baru gua tau…, patutlaa kat Malaysia ni PAS langsung tak berani angkat muka kat depan DAP.., telor PAS dah dipicit oleh PAP di Singapore rupanya….

>

Orang tua nyanyuk Nik Aziz buat-buat heran bila Utusan kecam Anwar yang panggil Najib Pandikutty (babi kecik)… Apa nak herannya Pok Nik oiiii… Lu lagi lah lagi kuat mencarutnya…

Korang ingat tak lagi wali PAS ni maki wartawan dengan perkataan BARUA.. Lepas tu, dia jugak pernah mintak Tuhan bagi pecah perut Najib pasal duit royalti Petronas..

So, tak ada bezanya Anwar dengan Nik Aziz ni.. Sama saja bangsatnya mulut dorang tu… Jadi, Nik Aziz tak payahlah nak pura-pura heran bila Utusan hentam Anwar…, Lu tu lagi teruk maki hamun orang selama ni…

Pasal apa Nik Aziz kuat maki hamun? Pasal dia kata Tuhan pun sama jugak… Sebab tu lah semua lebai-lebai PAS suka maki hamun dalam ceramah… Pasal Pok Nik dah bagi green light…

Hahahahaha… bangang punya wali PAS!!

Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat hairan dengan sikap akhbar Umno, Utusan Malaysia yang mengecam Datuk Seri Anwar Ibrahim yang didakwa melabelkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak sebagai ‘pandi kutty’.

Menulis di Facebook, semalam, Nik Aziz berkata adalah menghairankan bagaimana Utusan, sebuah akhbar yang menjadi juara penyebaran kelucahan kepada masyarakat kini mahu menjuarai adab sopan.

“Saya terbaca tajuk muka depan akhbar Utusan Malaysia hari ini (10 Mei), “Anwar Dikecam,” kononnya kerana guna kata-kata kesat serang Perdana Menteri.

“Hairan saya, akhbar yang menyebarkan segala bentuk kelucahan dalam masyarakat hari ini menjadi juara adab sopan?” tulisnya.

Utusan Malaysia pada muka depannya semalam meletakkan tajuk ‘Anwar dikecam’ dengan membawa beberapa pandangan individu membidas sikap Anwar yang didakwa melabelkan Najib sebagai ‘pandi kutty’ – perkataan bahasa Tamil yang bermaksud anak babi.

>

Dalam kepala gua, ada beberapa persoalan pasal kononnya cubaan nak membunuh Anwar ni.. Pertamanya, kalau betullah kereta Anwar disabotaj, orang pertama yang jadi suspek adalah drebar Anwar sendiri..

Sebabnya ialah, sapa lagi yang ada akses terhadap kereta Anwar selain dari drebar dia tu yang dah 28 tahun kerja.. Yang gua tau.., drebar ni selalunya bertanggung jawab jaga keseluruhan kereta Bos dia..

Yang keduanya, kenapa drebar Anwar ni buat laporan Polis selepas dua minggu kemalangan? Lepas tu, dia sendiri kata yang dia amat risaukan keselamatan Anwar..

Kalau risau, pasal apa tak report awal-awal? Pasal apa kena tunggu selepas dua minggu beb…

Yang ketiganya.., mekanik yang selalu repair kereta Anwar ni memaklumkan bahawa pin pada nat untuk menyokong cakera brek telah dikeluarkan.

Bukan senang nak keluarkan nat disk brek kat tayar tu beb.. Walaupun gua ni bukan pakai Merc, setakat pakai kereta binatang jee.., tapi gua pun tau lah sikit pasal tayar kereta ni..

So, kesimpulan yang gua boleh buat sekarang ni adalah.., semua ni adalah satu lagi sandiwara Anwar and the geng untuk tarik simpati rakyat.

Paling penting yang korang kena ingat, kemalangan kereta tu berlaku pada 19hb April…, tapi report Polis hanya dibuat pada 10hb May pukul 3 petang..

Kenapa dorang tunggu selama 2 minggu baru nak hebohkan kepada umum? Nampak tak plot wayang yang sengaja diatur oleh Anwar ni..

Lagi satu, gua difahamkan kereta Merc ni selalu digunakan oleh Wan Azizah, bukannya Anwar.. Jadi, kalau betul ada cubaan untuk bunuh Anwar, kenapa dorang sabotaj kereta Wan Azizah? Pelik Bin Ajaib ni beb….

Hahahahahaha… Jadi CSI nampaknya gua hari ni…

>

Anwar.., Lu tak mengaku ada sebut Pandikutty kat Najib yee… Sekarang ni dah ada bukti bervideo lu maki hamun Perdana Menteri.. Mana lu mau lari lepas ni? Kedutaaan mana lu nak pi menyorok?

Mampos lah lu Anwarr… Lu belit macam mana pun, lu akan kantoi jugak macam kes liwat Saiful dan memantat china dol tu..

Gua nasihatkan lu, baik lu buat preparation untuk masuk jel Sg Buloh.. Malaysia akan lebih aman tanpa lu..