>PANAS!! AWIE KATA BOB LOKMAN RIAK DAN TAK SEDAR DIRI…

Posted: 30 April 2011 in Politik

>

“Jangan hipokrit, jangan cari publisiti murahan dan jangan riak,” kata penyanyi kumpulan Wings, Awie kepada pelakon dan pengacara, Bob Lokman yang kebelakangan ini dikatakan kerap ‘menyerang’ dunia hiburan selepas bersara daripada bidang itu.

Awie atau nama sebenarnya Ahmad Azhar Othman, 43, berkata jika Bob mahu mencari ilmu akhirat, tidak perlu dia mencari publisiti dengan usahanya itu kerana itu bukan perbuatan yang baik.

Awie turut menegur Bob yang nama sebenarnya Mohd Hakim Lokman, 47, supaya memberikan tumpuan terhadap dunia baru yang beliau cari dan pada waktu sama tidak menyerang dunia hiburan yang beliau ceburi sebelum ini.

“Dia (Bob Lokman) pernah menjalani kehidupan dalam dunia hiburan ini untuk tempoh belasan tahun lamanya dan memperoleh pendapatan daripada dunia yang beliau kutuk ini.

“Apa yang saya hendak ingatkan Bob supaya tidak melakukan perbuatan yang boleh memalukan diri sendiri, bak kata pepatah meludah ke langit terkena muka sendiri.

“Kita pernah sama-sama ‘cari makan’ dalam bidang sama, tetapi apabila rasa nak beralih arah kenapa pula dia nak kutuk bidang yang pernah digelumangi,” katanya yang mendakwa mengenali Bob Lokman sejak 1985. – HMetro.

P/s: Bravo Awie !! Gua dah lama tunggu artis mana yang nak bersuara hentam Bob Lokman ni… Luckily yang bersuara tu adalah Awie.. Memang padan lah Bob Lokman ni kena dengan dia…

Lepas ni, mesti semua pencacai PAS akan kapirkan Awie ni pulak pasal kutuk Ostad dorang…

Ehh.. lupa gua nak bagitau kat korang.., sekarang ni Bob Lokman dah diangkat jadi Ostad didalam PAS… Sikit hari lagi dia mungkin akan mencapai taraf ulamak pulak…

Hahahahaha… Senang sungguh nak jadi Ostad dalam PAS ni yee.. Gua rasa PAS ni dah amalkan sistem MLM lahh.. Sapa dapat cari pengaruh lebih, automatik dia akan naik pangkat….

Comments
  1. samadlelong says:

    >KALU BOB BODO RASA DUIT YANG DIA MAKAN DARI INDUSTRI HIBURAN SELAMA BERBELAS2 TAHUN TU DIA KENA MUNTAH BALIK LA, KAH KAH KAH

  2. Anonymous says:

    >My fellow muslim brothers…the man has found his Almighty creator.Pls do not belittle him.He is free to choose his path in this life.Who knows in the after-life,he might help us out.After all,we believe in the same one god…alif-lam-lam-ha!

    • Anonymous says:

      What Creator has he found in a political party that divides Muslims? A creator of hatred towards fellow Muslim?

  3. Anonymous says:

    >DUDUK DALAM PAS MERUPAKAN KESILAPAN BESAR BUAT BOB DAN SELURUH INSAN BERAKAL….PAS ADALAH PAKSI KEJAHATAN DAN KESESATAN…..PAS ADALAH TEMPAT TERHIMPUN NYA INSAN RIAK,TAKBUR,SOMBONG,BONGKAK,MERAS KEPALA,MATI HATI,BUTA HATI DAN PENUH KELIRU……..PAS BUKAN LAH TEMPAT UNTUK INSAN YANG BAIK DAN BERAKAL..HANYA MEREKA YANG TIDAK BERAKAL TERUS BERADA DALAM PAS.

  4. Anonymous says:

    >BOB..bangkitlah dari apa yang anda katakan…periuk nasi orang jangan gangu..kalau nak jadi ahli politik, buatlah tapi buatlah dengan ikhlas, i respek awie..org kata awie samseng but dia ikhlas…yess awie…seni adalah benda yang ilklas bukah hipokrit..mungkin seni POLITIK BOB yang hipo kot..hahahaha

  5. Anonymous says:

    Finding the Almighty creator through a political party which ridicules fellow Muslims???? What crator, creator of disunity????

  6. Sape2 je lha says:

    lebih baik x perlu lah berpolitik ni .. kan senang .. x de nak gadoh2 .. x de yg x puas hati ..

  7. Sape2 je lha says:

    Bob Lokman da bnyk berubah setelah masuk ke dalam arena politik .. memang da berbeza sangat .. serang sana .. serang sini .. dah x tentu arah da ..

Leave a comment